saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

GET THE LOOK

Publicerad 2015-08-31 22:49:56 i Allmänt,


Hoppas alla har överlevt måndagen. Det har då jag. 
Tänkte visa er lite nytt som har ploppat upp i min garderob. Helt otroligt mysiga kläder. Ponchon var tänkt till vintern men vem kan vänta?
 
 
 
 
 
 
 LÄNKAR
 Leggings / Klocka / Nagellack
/ Poncho - Vintage /
 
 
Försökte vekligen hitta någon som sålde ponchon men icke det. 
Den är hur mysig som helst.

 

Sno Stilen Nelly Saari

 

Hoppas ni gillar min lilla "sno stilen" av mig som jag fixat här ovanför tillsammans med Tipser. Klicka bara in på länken så kan du handla direkt. Stort tips från mig till er.
 
Puss och kram!
 
 
 

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela