saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

SOCCER TOURNAMENT

Publicerad 2015-07-30 22:52:53 i Allmänt,

Halloj!
Första fotbollsdagen avklarad. Såå skönt.
Första matchen mot Arbrå blev vinst med 2-0.
 
Andra matchen mot Kramfors slutade 2-1 till oss. Den matchen stod jag i mål, shit vad nervigt det var sista minutrarna, jag skakade med adrenalin pumpande.. Herregud. Men jätteskönt att få andas ut nu och bara ta det lugnt.
 
Vi har match imorgon väldigt tidigt så det blir nog sova snart för min del. 
 
Slänger in ett gäng bilder från dagen:
 
 

 
Sedan några finfina bilder jag tog på bussen hem:
 
 
 
 
 
 
 
Vi höres!
 
 
 
 

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela