saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

GROWING UP

Publicerad 2016-02-16 13:03:10 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lill-Leija fyllde 10 hela år i helgen. Världens gladaste, spralligaste lillasyster som är söt som en dag och har bästa humorn. 
Tänk att hon är 10 år. Känns som igår hon var en liten skrutt och var rädd för "Nalle har ett stort blått hus" och man kunde köra runt henne i barnvagn. Men nu är hon en stor tjej.
Så grattis Leija!
 
Vi hade släktkalas och bjöd på massa gott. Jag snabbgjorde en tårta kl 22 dagen innan så kanske inte supersnygg men god var den! Vaniljbottnar med hallon & vit chokladsmörkräm. 
 
Sedan blev det macaroons, chips, godis, grönsaker & dipp osv.. Sedan testade vi något helt revulotionerande och magiskt. Knäckepizza. Herregud så gott. Jag unviker pizza då jag inte riktigt tål vitt mjöl och pizza är inte jättebra för mig generellt. Men denna pizza vart supergod! Smakar som pizza, men lite hälsosammare
På denna hade vi tomatsås, oregano, skinka, lök och ost.
Igår testade vi att göra "tacopizza" med tackofärs, majs, salsa, rödlök och ost och den är absolut min favorit. Jättegod.
 
Kram på er så hörs vi<3

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela