saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

NEW YEARS REFLECTION

Publicerad 2015-12-31 11:22:00 i Deep,

Sista dagen på året nu.
Känns lite skumt.
 
Ännu ett år som passerat och man undrar egentligen vad man lyckats åstadkomma?
 
Så jag kör en tillbakablick med några frågor om 2015:
 
Vad var det bästa som hände 2015?
Att Maria kom till Sverige. Definitift det bästa som hänt 2015.
 
Vad var det tuffaste som hände dig 2015?
Att jag började tvivla på mig själv, och fortfarande gör. Det gjorde stora skador på mig och min omvärld.
 
Vad var en oväntad lycka 2015?
Sista minuten-resan till Kroatien. Spontant 2 dagar innan planet lyfte bestämde vi oss och packade väskorna. Vi fick en av de bästa semestrarna som vi nog inte förstod hur viktig den var förrän nu.
 
Vad var ett oväntat hinder detta år?
Jag och en nära vän till mig var ifrån varandra, och hade en "break".
 
Välj 3 ord att beskriva 2015 med?
Nytt, svårt och lärorikt.
 
Vilken/vad var din största tidslöseri 2015?
Min mobil utan tvekan, jag är väldigt besatt av den haha!
 
Vad var det bästa du la din tid på 2015?
Jag har haft ett himlarns träningsår! Har tränat minst 3 gånger i veckan (undantag för sjukveckor). Så jag skulle stolt och nöjd svara träning.
 
Vad var det största du lärde dig 2015?
Har lärt mig mycket men det största är nog att acceptera. 
Jag skulle nog inte säga att jag lärt mig acceptera men jag har förstått att allt man gör handlar om att acceptera.
 
Gör en mening som beskriver 2015 för dig?
Do what you love, because when you learn to love yourself, you´ll start to love your surroundings too.
 
 
Gott nytt år hjärtan!

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela