saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

CARROT CUPCAKES

Publicerad 2015-09-30 21:57:06 i Nelly bakar,

Gokväll folket!
 
Har varit produktiv och bakat carrot cupcakes idag. Ganska lyckade om du frågar provsmakarna här i huset. "Saftig med rätt kombination av syrlighet och söthet" - Ella, 12.
 
Dricker nu en kopp té och kikar på Tv4:as Modus. Älskar den. En kriminalare till min egen förvåning. Brukar inte kolla på kriminalare men denna är grym!
 
Tänkte hinta om att jag i skrivandets stund sitter och utforskar mitt nya redigeringsprogram, Vegas pro 13.
Phew! Mycket jobb men jäklarns så kul!
 
Här får ni lite bilder på behind the scenes från Nelly I Köket :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sov gott nu och glöm inte att det är en ny dag imorgon.
 

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela