saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

FOLLOW ME: BOWLING NIGHT

Publicerad 2015-10-31 20:10:00 i Följ med mig,

Glad halloween!
Hoppas du myser med nära och kära, det gör jag. Bor på U&ME i stan och nu gör vi O'Learys med lite bowling. 
 








Mer bilder från hotellet kommer.
 
Men nu ska jag gå och vinna i bowling haha! Blir en liten tävlingsdjävul när jag spelar bowling och har svårt att förlora men men..
 
Happy halloween lovelies. 

Kommentarer

Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Publicerad 2015-11-01 09:43:09

Så kul! :)

sv: Testa den - du kommer ÄLSKA den!
Det är flera som frågat efter det, så jag ska absolut försöka få till ett sådant inlägg! Dock kan jag inte ta credit för just dessa bilder, men resterande på bloggen är fotade av mig :) Tack så jättemycket för dina snälla ord! Kram!

Postat av: linda

Publicerad 2015-11-01 16:43:19

ser roigt ut :)

Svar: Var jättemysigt!
Nelly Saari

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela