saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

IS IT TOO LATE SO SAY I´M SORRY NOW?

Publicerad 2016-02-09 22:25:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min tremänning Oscar som jag inte sett sen han var pytteliten! Kul att träffa på lite avlägsen släkt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 En het macth där kaptenerna får kallas in till snack med domarna.
 
 
 
 
 Eh ja.. Detta ständiga innebandyfotande. Men asså dessa 2 matcher var så jäkla spännande! Lite grisiga matcher men det är ju det som gör dem roliga eller hur?
 
Ena matchen vinst, andra förlust. Så Oscars lag vann, men inte Ersboda. Där tog killarna hem segern.
Men matchen mot Oscars lag, Täfteå var en intensiv match (minst sagt). 2+2+10 minuters utvisningar för båda lagen plus en massa extra utvisningar.
Då kan ni förstå hur matchen såg ut.
 
Och de första översta bilderna kommer från p03:s uppvärmning. De var så söta så jag smygtog några bilder.
 
Så kika på dessa bilder så hörs vi snart.
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela