saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

MY SOCIAL MEDIAS

Publicerad 2016-02-10 09:15:01 i Allmänt,

 
 
Min galna besatthet på senaste tiden har varit pinterest. Det är en app med Nelly Saari skrivet över den. Sjukt kreativ, snygg, inspirerande och så himla kul.
 
Så in och följ mig, @nellysaari heter jag där.
 
 
 
 
 
 
Snapchat. Där jag alltid hänger. Svarar alltid på de snaps jag får så skicka iväg ett! Godkänner dock bara de jag känner eller dem jag har snackat med förut. Men lägg till mig ändå och se om jag accepterar..
 
Uppdaterar ganska ofta på mystory så lägg till mig på Snapchat!
 
 
 
Här hänger jag mest om jag hinner, eller om jag känner att jag måste uppdatera.
Så in och följ mig på @nellysaari.
 
 
Slutsats: heter @nellysaari överallt där jag kan bli hittad. Heter jag något annat så är det inte tänkt att ni ska hitta mig haha!
 
Vad heter ni på sociala medier och vilken är eran favorit?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela