saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

BIRTHDAY GIFT 2015

Publicerad 2016-01-08 14:31:00 i Haul,

Hej hjärtan
 
Om ni inte visste så fyller jag år en vecka före jul (17:e) varje år, obviously.
Så jag har samlat i princip alla mina födelsedagspresenter så ni kan få se!
Men "i princip" menar jag att jag fick  födelsedagspresenter efter jul kring nyår och dem har jag inte fotat.. Men här kommer i princip allt jag fick:
 
 Vill ni veta vad något är/ se närbild på något så får ni kommentera!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela