saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

FOLLOW ME: NEW YEARS WEEKEND

Publicerad 2016-01-02 21:19:00 i Följ med mig,

Nyårshelgen! Bilder från den 31:a och tillbaka.
(Tagen från mobilen, därav kvalitén)
 
 
Tomtebloss hos Bohmans!
 
 
 
 
 
Lite bowling dagen innan nyår med Lidgrens:
 
 
Nu kommer det helt otroligt fina hotellet vi bodde på i Sundsvall! 
Elits Hotell Knaust, heelt fantastiskt och värt varenda krona!
Loft-övervåning med säng och tv (!?)
Sedan var vi ute och åt på en jättebra Thai-restaurang (vi var lite less på klassisk Svensk mat efter allt julfirande)
 
 
 
 
Så ha en fortsatt bra kväll så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela