saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

SUNNY DAYS

Publicerad 2016-03-06 23:48:44 i Allmänt,




Gammal bild men det bjuder jag på!
För det var så soligt, helt galet.. 

Och imorgon tänkte jag försöka vlogga..
Vi har just nu sportlov i familjen Saari så jag tänkte why not? Jag ska skaffa en smidigare kamera framöver. Jag funderar på Sony a5100. Någon som har ett tips på en bra kamera som är liten, tar bra bilder & filmar bra så kommentera!

Just nu kollar jag på ung & bortskämd och herregud så tragiskt kul. Att det är verkligt är overkligt. Mamma & pappa borde ärligt talat vara stolt över hur fin dotter dom lyckats uppfostra. Dessa människor kan inte ens laga mat, har aldrig tvättat eller diskat. Det är illa. Riktigt illa.

Men nu kanske jag borde sova så jag orkar vlogga imorgon. 

Hoppas ni är lika taggad som mig! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela