saari.webblogg.se

En tjej med stort idéförråd. Brinner för mycket här i livet och på min blogg får ni ta del av mitt liv! Några av mina intressen är: ♥ Djur ♥ Foto och redigering ♥ Film & serier ♥ Makeup ♥ Hår ♥ Baka & matlagning ♥ Musik ♥ Resa Hoppas du vill följa mig genom min vardag! Thanks for stepping by ☼

WINTER PHOTOS

Publicerad 2016-03-08 11:35:08 i Allmänt,

Godmorgon alla glada!
 
Ja, mitt vloggande gick jättebra! Men när jag har suttit och redigerat i 3h (?!) så visar det att jag inte har tillräckligt med utrymme på datorn för att kunna exportera filen någonstans. Så jag blev så jäkla arg att jag slet ut minneskortet ur datorn och stängde ner skiten. Så ja, en ny dator kommer behövas innan jag försöker vlogga haha!
 
 
Men här kommer iallafall några tröstbilder från när jag försökte leka fotograf för några dagar sedan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Saari

Nelly Saari. Född: 2000. Bor: Sverige, UÅ. Dålig vana: bli förälskad i allt kreativt. Följ mitt liv och jag hoppas jag lyckas inspirera dig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela